wtorek, 3 lipca 2012

Backstage

Witajcie!

Długo oczekiwane wakacje wreszcie się zaczęły i można zacząć myśleć o własnych sprawach, a nie tylko o nauce. Mój letni czas zapowiada się bardzo ciekawie. Właśnie piszę do Was z cudnego, nadmorskiego miasteczka Dziwnowa, gdzie wypoczywam w ośrodku wczasowym. Pogoda nie sprzyja plażowaniu i letnim ciuszką, ale nie daję za wygraną. W następnych tygodniach planuję wyjazd do Poznania, skąd wstawię zapewne kolejne zdjęcia. Dziś prezentuję kilka nowych łupów:
Sukienka - ELLE, Sweter - Reserved, Buty - Glamour, Okulary - I'am, Rajstopy - No name.

Enjoy!















Miłych wakacji :) 
Mocha.


16 komentarzy:

  1. śliczne masz butki! <3

    Zapraszam na rozdanie na moim blogu. Piękna bransoletka She-Bijou może trafić właśnie do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja troche nie bardzo na taki upał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomimo widocznego słonka było tego dnia nad morzem dość zimno, także w sweterku w sam raz :)

      Usuń
    2. aaa no tak nad morzem podobno zimno , a ja siedzę w ukropie w dolnej części polski także spoko ;D myślałam że u Ciebie tez taki upał bo słońce na zdjęciach ;)

      Usuń
  3. buty i okularki są cudowne!<3 | a w rajstopkach nie jest ci za ciepło? :>

    OdpowiedzUsuń
  4. z perspektywy upalnej Warszawy rajstopy wydały mi się dziwnym pomysłem, ale nad morzem ZAWSZE jest zimno:P okulary są przepiękne! przepraszam, że na resztę aż tak bardzo uwagi nie zwracam, ale naprawdę mi się bardzo podobają;) do tego świetne buty! udanego wypoczynku;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziwnów jest bardzo ładny! <3 Teraz już pewnie pogoda dopisuje :-) Świetne buciki, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. wg mnie za dużo tu się dzieje :) czarna sukienka, fioletowe rajstopy, buty na koturnie chyba w łączkę, sweter w szarym kolorze i okulary przeciwsłoneczne :) niby wszystko fajne ale połączone razem to tak nie bardzo ;)) chyba zrezygniowalabym też z biżuteri ;)) bo jak dla mnie to zdecydowanie za dużo ;:P pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna sukienka
    dodaje do obserwowanych i licze na to samo

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziwnów jest super, zawsze chętnie spędzam tam wakacje :)
    + jeśli masz chęć na biżuterię wykonaną przeze mnie to wyślij maila i na pewno się dogadamy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wejdziesz na nowego bloga? hand-made-by-noellena.blogspot.com

      Usuń
  9. great looks sweety! would you like to follow each other?

    http://preciouslovestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie zaakcentowały rajstopy w tym stroju:)

    OdpowiedzUsuń