niedziela, 24 czerwca 2012

Central Coffee Perks

Hej. 

Na początku: STO LAT TORUŃ! 
To już 779 lat! 



Niedawno przechadzając się po Toruńskiej starówce odkryłam nową kawiarnie. Nie słyszałam o niej wcześniej, ale moja ciekawość kazała mi zajrzeć do środka. Nie zawiodłam się! Miejsce nazywa się Central Coffee Perks i znajduje się przy ulicy Strumykowej 2. Lokal tematycznie związany jest z serialem "Przyjaciele". Pośród wygodnych sof, krzeseł i foteli na ścianie umieszczony jest telewizor, na którym z płyt puszczany jest ten popularny sitcom. W barze możemy znaleźć pyszne, świeże ciasta, wysokiej jakości kawy ciepłe i mrożone, koktajle mleczne, świeżo wyciskane soki, herbaty - to wszystko serwowane przez przemiłą obsługę. Wszystkich smakoszy kawy, fanów "Przyjaciół", albo po prostu ciekawych nowości ludzi serdecznie zapraszam! 


Godziny otwarcia: 
  • pn-czw:  9.00-20.00 
  • pt:  9.00-21.00 
  • sb-ndz:  10.00-21.00  


 













Zapraszamy!










Central Coffe Perks na Facebooku [KLIK]

1 komentarz:

  1. Klimatyczne miejsce.
    Sto lat mojemu najukochańszemu Toruniowi .
    Jeśli znajdziesz chwilę, zajrzyj do mnie - http://yourdaaarling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń